Marco van Rookhuijzen, oprichter en nog altijd algemeen directeur: “We hebben geleerd dat je binnen ons veld nooit stil kunt zitten. En dat willen we ook helemaal niet. Want we zijn nog lang niet klaar. De arbeidsmarkt is krap, dynamisch en verandert constant. We hebben na dertig jaar bewezen dat we weten hoe we daarop moeten inspelen.”Tegelijkertijd verandert er in essentie ook weer heel weinig. Waren het eerder krantenadvertenties, nu zijn het AI-gedreven werkenbij-sites. Waar het op neerkomtis dat je je doelgroepen goed moet doorgronden. Door met ze in gesprek te gaan en ze echt te begrijpen. Daarin onderscheiden wij ons al sinds onze oprichting. Irresistible employer branding noemen we dat. We zoeken naar een echte match tussen werkgever en werknemer.Met resultaat. Dat maakt dat onze klanten graag met ons blijven samenwerken. We zijn trots op de langdurige relaties die we zo vaak met klanten opbouwen. En op onze prijswinnende campagnes. Steeds opnieuw een erkenning dat ons werk echt iets in beweging zet.Ook de toekomst zal weer verrassende wendingen hebben, verwacht Marco. Net zoals in de afgelopen jaren regelmatig het geval is geweest. “Maar daarin voorop willen lopen, zit in de aard van ons fantastische team. Een goed stel ervaren en jong-ervaren collega’s, die allemaal specialist zijn in ons vakgebied. We kijken daarom met een positieve blik vooruit en zijn klaar voor de toekomst!”