The Smartest way to talent "Na twintig jaar digitale employer branding oplossingen te hebben ontwikkeld, was het tijd voor een revolutionaire stap voorwaarts," aldus het management van SteamTalmark. "Met Lumo creëren we niet alleen een platform dat meebeweegt met de tijd, maar dat er ook op vooruitloopt. Het is dé plek waar werkgeversmerken tot leven komen en waar technologie écht helpt om te verbinden met talent." Wat Lumo onderscheidt van traditionele platforms is de integratie van geavanceerde AI-technologie. Gebruikers kunnen rechtstreeks vragen stellen aan het platform over de performance van campagnes en websites, en ontvangen direct strategisch advies. Het systeem genereert automatisch websiteteksten in de stijl van de ontwikkelde EVP (Employer Value Proposition) van de organisatie en kan zelfs automatisch persoonlijke landingspagina’s maken die perfect aansluiten bij de merkidentiteit.Drie pijlers van innovatieLumo is gebouwd op drie kernprincipes: AI-Empowered - Lumo zet de nieuwste AI-technieken in voor gepersonaliseerde gebruikerservaringen, automatisch gegenereerde content en datagedreven inzichten. Always Connected - Het platform zorgt voor naadloze integratie met elk ATS-systeem via de SteamTalmark CloudConnector, biedt een centraal dashboard voor real-time inzichten en garandeert 99,9% uptime. Made for You - Volledig afgestemd op het specifieke employer brand en de technische behoeften van elke recruiter, recruitment marketeer of employer brand specialist, met een perfecte balans tussen technologie en merkbeleving. Migratie en beschikbaarheidVoor bestaande opdrachtgevers van SteamTalmark die hun Employer Branding willen innoveren, is migratie naar Lumo al in 2025 mogelijk. "Met Lumo regelen wij de technologie, zodat recruitment- en HR-professionals zich kunnen focussen op de mens," aldus Ricardo Risamasu, Director Business Development van SteamTalmark. "Het platform denkt met je mee, maar jij houdt altijd zelf de regie. Juist die samenwerking tussen mens en technologie maakt Lumo zo krachtig."Geavanceerde en flexibele Tech Stack maakt Lumo toekomstbestendig Onder de motorkap van Lumo draait een krachtige technische infrastructuur gebouwd op een headless CMS-architectuur. Deze scheiding van content en presentatie zorgt voor snelheid en aanpasbaarheid aan toekomstige technologische eisen. Het platform integreert een Digital Asset Management (DAM) systeem voor visuele content en een documentbeheersysteem voor alle EVP-materialen, brand guides en merkverhalen. De analytics-omgeving combineert data uit Google Analytics, Matomo en advertentiekanalen voor een compleet prestatie-overzicht. Veiligheid is gewaarborgd door versleutelde opslag in EU-gecertificeerde clouds die voldoen aan de strengste normen. Uniek is de AI-flexibiliteit: organisaties kiezen zelf hun gewenste AI-model, of het nu een eigen LLM is of oplossingen van Anthropic, Gemini, OpenAI of Mistral, perfect afgestemd op specifieke employer branding doelen. Live demoGeïnteresseerde recruiters, talent acquisition leaders, Employer Branding specialisten en HR-professionals kunnen Lumo in actie zien tijdens een live demo op donderdag 28 augustus om 15.00 uur op de Campus van SteamTalmark in Utrecht. Na afloop is er gelegenheid om onder het genot van een drankje verder te praten met de ontwikkelaars en eerste gebruikers van het platform. Aanmelden voor deze demo kan via steamtalmark.nl/lumo-demo of door een e-mail te sturen naar hallo@steamtalmark.nl.