menu

Belastingdienst

Een cultuur waar je bij wilt horen

Uitdaging

Iedereen heeft een mening over de Belastingdienst. Dat zie je ook terug in de media. En dat maakt het lastig om de regie over het werkgeversimago van de organisatie te voeren. Hoe zorgen we ervoor dat er voldoende mensen bij de Belastingdienst willen (blijven) werken, zodat de organisatie haar belangrijke taak kan blijven vervullen?

Oplossing

We bieden een geloofwaardig en overtuigend tegengeluid bij de waan van de dag. Want de Belastingdienst is juist een erg boeiende werkplek voor mensen die echt wat willen betekenen. En wie kan dat beter vertellen dan die mensen zélf?

Bij de Belastingdienst werken mensen met hart voor de zaak. Experts die hun kennis en ervaring willen inzetten om Nederland en de Nederlanders zo goed mogelijk te helpen.

Betrokken specialisten noemen we ze. We laten zien dat medewerkers van de Belastingdienst altijd net even dat stapje extra zetten om het écht goed te regelen voor burgers en ondernemers. Een cultuur waar je bij wilt horen.
Effect

Door medewerkers in de campagne (letterlijk) midden in de maatschappij te plaatsen, belichten we een kant van de organisatie die nog veel te weinig mensen kennen. Zo nemen we een belangrijke drempel weg voor talent om te solliciteren. En bouwen we verder aan de aantrekkelijkheid van Belastingdienst als werkgever. Een doelstelling waarvan het effect na een bepaalde periode pas echt zichtbaar wordt.


Irresistible employer brand Irresistible employer brand Irresistible employer brand Irresistible employer brand

Welkom in de wereld van Schiphol Group

Schiphol Group