menu

Dunea

Wat zie jij in water & natuur?

Uitdaging

Om de grote uitdagingen die spelen in de wereld van drinkwater en natuurbeheer (periodes van droogte, klimaatverandering en bevolkingsgroei) aan te kunnen, zoekt Dunea mensen met een frisse blik. Mensen die zorgen voor schoon water en natuur waarvan we kunnen blijven genieten. Onze uitdaging was het neerzetten van een sterk werkgeversmerk met bijbehorende campagne en website.

Oplossing

Tijdens het onderzoek ontdekten we dat mensen het product water en het werken in natuurbeheer fantastisch vinden, maar daar pas achter komen op het moment dat ze al in die wereld werkzaam zijn. In de campagne zoeken we naar mensen die maatschappelijk iets willen bijdragen, een trend die nu op de arbeidsmarkt gaande is, maar nog niet weten dat dat in de wereld van natuur en water mogelijk is. De campagne stelt de concrete vraag: "Wat zie jij in water en natuur?" om mensen aan het denken te zetten en te laten zien dat Dunea openstaat voor nieuwe inzichten. Deze lijn zie je ook op de werken bij website terug, met een aparte stijl die afwijkt van de corporate stijl en verhalen van medewerkers ter bewijsvoering. 
Irresistible employer brand Irresistible employer brand Irresistible employer brand Irresistible employer brand

Effect

Het effect is een werkgeversmerk dat inspeelt op de emoties van de doelgroep. Die een vraag stelt over hoe jij iets ziet in plaats van of jij hier wil komen werken. Met de lancering van de campagne is de interne cohesie gestegen met medewerkers die trots de campagne deelden en ook hun eigen draai eraan gaven.

Bekijk het eindresultaat zelf op werkbijdunea.nl.

Alles wat je in je hebt

Politie