menu

Holland Casino

The floor is yours

Uitdaging

Holland Casino werft sinds de coronapandemie weer volop. Maar niet alleen de deuren van de casinogebouwen zijn weer open, ook heeft sinds de legalisering in oktober 2021 de online gokwereld haar deuren wagenwijd geopend. Dat heeft ervoor gezorgd dat de gokwereld onder een vergrootglas is komen te liggen. De vraag is hoe Holland Casino haar onderscheidend vermogen in deze nieuwe marktsituatie duidelijk kan maken, zich kan profileren als een aantrekkelijk werkgever en nieuwe vloermedewerkers kan werven voor de fysieke vestigingen en het nieuw geopende online Holland Casino.

Oplossing

Holland Casino is opgericht vanuit de rol om gokken serieus te nemen. Entertainment en plezier staan voorop, maar dat wel in een veilig en verantwoorde omgeving. Daar staat Holland Casino voor en dat vraagt wat van je als medewerker. Je hebt een verantwoordelijke rol. Het is ervoor zorgen dat je gasten een leuke avond hebben en erop letten dat niemand uit de bocht vliegt. Dat is uniek werk wat je nergens anders vindt. Als je erover nadenkt is het niet zomaar een een baan, het is een vak. Dat vak vraagt om een eigen naam en daarom introduceren we Floormaster. The floor is yours. Met dit thema voeren we campagne en laten we doelgroepen kennis maken met alle ins en outs via de nieuwe wervingssite ikwordfloormaster.nl
Effect
Om het nieuwe vak goed op de kaart te zetten kiezen we voor een hoge mediadruk in de eerste weken van de campagne. Daarna consolideren we de inzet. Dat plan pakt goed uit voor de werving van nieuwe Floormasters. In de campagneperiode van januari 2022 zien we een groei van ruim 45% in sollicitaties naar een totaal van 2419 sollicitanten. Een resultaat om trots op te zijn en op voort te bouwen.
Irresistable employer brand Irresistable employer brand Irresistable employer brand Irresistable employer brand

Bouw mee aan vitale IT

Kamer van Koophandel