menu

Kamer van Koophandel

Bouw mee aan vitale IT

Uitdaging

Kamer van Koophandel is een unieke publieke organisatie met een groot economisch belang. De organisatie maakt een transitie door en wordt steeds meer digitaal gedreven. Dat vraagt ook om een aangepaste positionering op de arbeidsmarkt. In deze dynamiek begeleiden wij KVK bij de (digitale) arbeidsmarktcommunicatie met een moderne werken-bij website, gekoppeld met de ATS (sollicitantvolgsysteem), toepassing van het werkgeversmerk en campagneconcepten.

Oplossing

Na een aanbesteding startte de site-ontwikkeling op basis van ons Connected Talent Platform. Het platform verbindt flexibiliteit aan de voorkant met praktisch content management en een ATS-koppeling plus een Vendor management-koppeling voor inhuuropdrachten aan de achterkant. De website sluit naadloos aan op de huisstijl van KVK en voldoet aan alle webtoegankelijkheidsnormen. De koppeling met het ATS van Talentsoft vorm het fundament voor het proces van vacatures en solliciteren. Naast deze basisfunctionaliteit biedt de site ook mogelijkheden als landingspunt voor doelgroepcampagnes, voor een evenementenkalender met aanmeldoptie en voor blog-artikelen.
Irresistable employer brand Irresistable employer brand Irresistable employer brand Irresistable employer brand

Effect

De werkenbij-site van KVK biedt alle flexibiliteit die de dynamiek van de organisatie vereist. De conversie op het primaire proces van vacatures en sollicitaties is even solide als effectief. Het platform biedt ruimte om mee te bewegen met de veranderende vereisten rond content, campagnes en branding. Recent is ook het ATS van Talentsoft vervangen door dat van Ubeeo, waarbij de sitestructuur en de inhoud vrijwel onveranderd konden blijven.
Samen kunnen we alles

Samen kunnen we alles

vanHaren