Op een goede careersite ervaart men het werkgeversmerk in volle glorie. Talent landt vanuit een campagne of zoekopdracht op een perfect afgemeten pagina. Waar vacatures aantrekkelijk worden weergegeven en waar de bezoeker alle ingangen krijgt die het wenst. Op maat, sprankelend vormgegeven en uitnodigend voor interactie. Een platform inclusief een naadloze integratie met jouw ATS systeem. Welke dat ook is.
Wij kiezen voor maatwerk en maken hierbij slim gebruik van bewezen en bestaande technologiën (microsoft). Er zijn genoeg 'standaard' oplossingen in de markt. Maar die gaan je niet de optimale talent journey geven die het verdient. Een onweerstaanbaar werkgeversmerk en dito campagne moeten een plek krijgen en dat gaat verder dan alleen een simpel beeld. Je wilt niet dat een systeem je beperkt in de toepassing van die kandidaat beleving. Kies daarom altijd voor een aparte careersite, recruitment site of werkenbij website. Hoe je het ook noemt, een careersite met aantrekkingskracht:
De careersite en vacatures moeten natuurlijk gevonden worden willen we naar een optimale conversie streven. Standaard voldoet de website aan alle SEO-normen. Verkeer van campagnes kunnen perfect landen op het platform wat tevens uitgebreide mogelijkheden biedt voor marketing automation, personalisatie en contentoptimalisatie. Alles om de optimale talent journey te ondersteunen.
Al meer dan 15 jaar ontwikkelen we careersites met ATS integraties. Onze cloud connector systeem integreert en koppelt nagenoeg met alle ATS- en CRM-oplossingen. Wij zorgen ervoor dat de presentatie van vacatures, het zoek- en filtersysteem en de ontvangst van sollicitaties en reacties tussen website en systeem naadloos samengaan. We durven best te zeggen dat we daarin specialist zijn.
Een goede careersite draagt ook zorg voor een hogere kwaliteit aan kandidaten. Uit ervaring weten we door het stellen van de juiste vragen, de juiste vacatureteksten, het inrichten van de juiste zoekroute en bijvoorbeeld het integreren van een test de kwaliteit van sollicitaties en reacties serieus verhoogt. Uiteraard begeleiden wij onze klanten daarbij.
De basis van onze analyses én marketingwerkzaamheden is data. Met ons algoritme vinden we patronen in data waardoor er clusters van gebruikers en van gedrag ontstaan. Zo tonen we content die voor de gebruiker relevanter is. (net zoals je gewend bent op Netflix, YouTube en Instagram). Ons geïntegreerde datadashboard geeft daarbij o.a. info terug of een bepaalde campagne wel of niet werkt. Het maakt de marketing die je doet volledig inzichtelijk en geeft aan waar je bij kan sturen.
We geloven in een integraal proces waarbij het werken met het platform voor de gebruiker altijd vloeiend moet zijn met behulp van ons eigen content management systeem (CMS). Een systeem dat jou helpt in plaats van andersom. Een systeem waarin de mogelijkheden zijn afgestemd op de gebruiker waardoor je niet verdwaald raakt in een palet van mogelijkheden die je toch niet gebruikt.